piątek, 15 listopada 2013

Lekkie rozczarowanie

Hej :)
Jak Wam minął dzień? Cieszycie się na nadchodzący weekend? Bo ja jestem zadowolona z wizji pospania dłużej :)

Byłam wczoraj w sklepie z Yankee Candle. Poszłam tam w celu zakupienia zachwalanych wosków, ale niestety lekko się rozczarowałam :( Było ich mnóstwo do wyboru, jednak żaden mnie nie zachwycił zapachem, albo były za ostre, albo za mdłe. 
Odniosłam wrażenie, że są zbyt pomieszane te zapachy, jakby za dużo się na raz w jednym wosku działo.
Mam jednak nadzieję, że po prostu w sklepie nie było wszystkich zapachów jakie mają w ofercie, a ja nie trafiłam z nimi w swój gust. Nie chciałabym tych wosków spisywać całkiem na straty, ale jednak nie kupię ich jeśli zapach mnie nie przekonuje. Chociaż może one inaczej pachną w opakowaniu a inaczej jak już wydzielą swoje zapachu pod wpływem ciepła.

A Wy co o tym sądzicie? 
Macie jakieś ulubione zapachy, które poleciłybyście każdemu?

Miłego wieczoru :)

2 komentarze:

  1. Też kiedyś wąchałam kilka wosków i nie kupiłam, bo mnie nie zachwyciły :)
    Jest sobota a ja wstałam o 6 :) lubię wstawać wcześniej :) mam później taaaki długi dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie odkrywam uroki wstawania wcześnie :) Robi się tyle czasu jak człowiek wstanie po 6 ;) jednak ja mam mały problem, uwielbiam spać ;)

      Usuń