czwartek, 28 listopada 2013

Zimowe zakupy


Hej :)
Jak wygląda u Was zima?
U mnie dzisiaj spadł pierwszy śnieg, na szczęście nie dużo, ale miejscami leży już śniegowy dywanik ;)

Dzisiaj o zimowych zakupach z mojej chciej listy klik :)


No więc kupiłam sobie płaszczyk w kolorze zielonym, do tego białą czapkę z pomponem i białe rękawiczki :) Rzeczy te kupiła C&A i jestem z nich zadowolona :)


Mam nadzieję, że płaszczyk ten okaże się tak ciepły jak się wydaje ;) Muszę przyznać, że się w nim zakochałam i urzekł mnie swoim ciepłym kapturem :)


Jest to moja pierwsza czapką od sześciu lat, hmm a może nawet więcej ;). I w końcu nadszedł czas, żeby zmądrzeć i zadbać o swoje zdrowie. No a poza tym jest to pierwszy raz od bardzo dawna kiedy stwierdzam, że ładnie w czapce wyglądam, tak jeszcze do niedawna byłam mocno zakompleksiona, ale mam już ten etap za sobą :)

A teraz jeszcze się pochwalę jaki sobie kupiłam sweterek w sh :) Dałam za niego 18 zł ale nie żałuję, bo jest ciepły i bardzo mi się spodobał :)


Co myślicie o moich zakupach?
A Wy kupiłyście ostatnio coś ciekawego?

Trzymajcie się ciepło :)

1 komentarz:

  1. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin.
    Lovely greets from germany ;-)

    OdpowiedzUsuń