wtorek, 13 maja 2014

Trochę nowości kosmetycznych

Witajcie :)


Zaczynam powoli wracać do częstszego blogowania. Zaczynało mi już tego brakować, więc stwierdziłam, że najwyższy czas powrócić ;)
W tym poście chciałabym Wam pokazać kilka nowości kosmetycznych, które ostatnimi czasy zakupiłam tu w Niemczech. Część rzeczy kupiłam głównie przez to, że wiele się o nich naczytałam na Waszych blogach ;)

A teraz czas na prezentacje nowości ;)

Jest to peeling o zapachu papaji i kokosa. Powiem szczerze, że po pierwszym użyciu jakiegoś wielkiego wow nie było.


Olejek ten stosuje do olejowania włosów, zabezpieczam nim końcówki, a czasami używam go na całe ciało. Uwielbiam jego zapach :)


Pomadka tą stosowałam na rzęsy i brwi, jednak nie mam żadnej szczoteczki do rozprowadzania jej, więc chwilowo jej nie używam. A w między czasie szukam jakiejś szczoteczki lub czekam na wykończenie tuszu do rzęs.


Tu cała moja gromadka Alterry :)


Odżywka do włosów. Nie jestem z niej za bardzo zadowolona, jest przeciętna jak dla mnie.


Woda brzozowa, którą wcieram w skalp głowy i liczę, że to coś pomoże moim coraz rzadszym włosom.


Szampon z Herbal Essences o zapachu kokosa. Całkiem nieźle się sprawuje.


A to zakup, z którego jestem bardzo zadowolona. Jest to żel pod prysznic, kupiłam dwa za 1,75 euro w DM.

To tyle nowości z kosmetyków pielęgnacyjnych do ciała i włosów. Nie ma tego jakoś bardzo wiele, ale jednak coś jest ;)
W następnym poście nowości z kolorówki ;)

Tymczasem trzymajcie się i miłego popołudnia :)



14 komentarzy:

  1. właśnie dzisiaj wyciągnęłam ten peeling z szuflady i zaczynam testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jakie wrażenie na Tobie zrobi ;)

      Usuń
  2. U mnie na porost włosów i powiedzmy zahamowanie wypadania dobrze spisuje się wcierka Jantar:) kusił mnie ten peeling, ale raczej się na niego nie skuszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym właśnie tą wcierkę ale tu w Niemczech jej raczej nie znajdę nigdzie niestety.

      Usuń
    2. Może uda Ci się ją jakoś ściągnąć z Polski...w razie "wu" służę pomocą:)

      Usuń
    3. No będę musiała jakoś ją sobie załatwić :) Dziękuje, jak coś to wiem do kogo się zwrócę o pomoc ;)

      Usuń
  3. Ciekawi mnie ta woda brzozowa :-) Chętnie poczytam o rezultatach używania :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnego masz bloga, co powiesz na wzajemna obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujące produkty chyba przy okazji jakieś sobie kupię :D

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ^^ http://board-of-feelings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię szampony Herbal Essences, pięknie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczerze powiedziawszy nie jestem z niego za bardzo zadowolona ;)

      Usuń