niedziela, 26 stycznia 2014

Krótka przerwa

Witajcie :)


Nie wiem jak u Was ale u mnie zima trwa, dopiero od niedawna bo jakieś kilka dni, ale śnieg już leży w ogromnych ilościach wszędzie. Nie jestem zwolenniczką zimy i śniegu, także wychodzę z domu tylko jeśli muszę.

To mój kaktusik, który przypomina mi i w sumie pociesza, że już, mam nadzieję, wnet przyjdzie wiosna i wszystko znowu będzie zielone.

Ten weekend minął mi bardzo szybko i niestety pod znakiem nauki. Nie jestem zwolenniczką uczenia się na pamięć i wkuwania, ale mam poprawkę z przedmiotu, którego nijak nie idzie zrozumieć, więc pozostaje go wykuć na pamięć i tyle. Kobieta od tego przedmiotu jest bardzo uwzięta i nie zdziwi mnie fakt jeśli kogoś postanowi zostawić na awans na ostatnim semestrze studiów. Bardzo chciałabym tego uniknąć dlatego próbuje to jakoś zapamiętać, a nie idzie mi to łatwo. Do tego dochodzi jeszcze pisanie pracy inżynierskiej co też nie jest dla mnie zbyt ciekawe ;)  Przez całą tą naukę (lub moją próbę nauki) opuściłam się trochę na blogu i nie potrafię nawet wymyślić jakiegoś tematu na posta, stąd też dzisiaj taki trochę narzekający post ;)
Pewnie znowu na kilka dni zniknę z bloga, żeby dalej pracować nad nauką ;)

Tak niestety wygląda moje biurko i notatki podczas nauki, nie zachęca ono do siedzenia przy nim, no ale jak mus to mus.

Bardzo do tej nauki motywuję mnie wizja wyjazdu do Niemiec jak tylko się obronię, mam nadzieję, że nastąpi to do końca lutego ;)
To chyba na tyle dzisiejszych "wypocin" ;)

Trzymajcie się ciepło :)

10 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że w końcu wszystko ogarniesz i uda Ci się wyjechać do Niemiec. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Ja też mam taką nadzieję. A czy się wszystko uda to się pewnie będzie można dowiedzieć z bloga :)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za powodzenie w nauce i obronę na piątkę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki aby wszystko poszło po Twojej myśli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) jak na razie wszystko zmierza w dobrym kierunku :)

      Usuń
  4. Dziś chcę oderwać Ciebie od obowiązku nauki i.. nominowałam Cię do Nagrody Liebster Blog Award :)

    Jeśli chcesz wziąć udział w zabawie i odpowiedzieć na pytania, które przygotowałam, to zapraszam na - emmersonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za nominacje :) postaram się odpowiedzieć na pytania ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę ;) bo u mnie śnieg dopiero powoli topnieje.

      Usuń