czwartek, 17 września 2015

Nowy blog

Witajcie.

Nie wiem czy ktoś jeszcze tutaj czasami zagląda, ale chciałam napisać tego posta informacyjnie.

Postanowiłam założyć nowego bloga od początku na Wordpress. Zrobiłam tak, bo chciałabym wrócić do pisania bloga. Mam nadzieję, że nowe miejsce będzie jak powiew świeżości i pozwoli mi to pisać regularnie i ciekawie. Zobaczymy co z tego wyjdzie.


Zapraszam Was serdecznie do odwiedzenia mojego nowego miejsca w sieci i mam nadzieję, że zostaniecie tam na dłużej.

https://bytheglasses.wordpress.com/

Nie ma tam jeszcze za dużo, ale w najbliższym czasie powinno się tam pojawić kilka postów :)

Życzę Wam miłego wieczoru :)

1 komentarz:

  1. very nice blogs with exceptional quality of explanation ,want to see more of you .keep on sharing ,
    If you want to redesign your blog ,Bhavitra Technologies Pvt Ltd,Website Design company in Kolkata will build for you a responsive website as a base package! As a leading
    Web Development company in Kolkata ,we build SEO friendly and mobile friendly webistes ,which help to increase more visibility.

    OdpowiedzUsuń