poniedziałek, 11 listopada 2013

Moja chciej-lista :)



Hej :) 
Jak Wam mija wolny poniedziałek?
Powoli zbliżają się święta i czas prezentów. Chyba każdej już po głowie chodzą pomysły na to co komu kupić pod choinkę. Mnie też dopadły już te świąteczne myśli ;)
Dzisiaj prezentuje listę rzeczy, które chciałabym dostać lub które sama sobie kupię ;)

Po pierwsze Yankee Candle ;)


Blogi pełne są pozytywnych opinii o nich więc sama jestem bardzo ciekawa jak się te tarty prezentują :)

Do tego oczywiście potrzebny jest kominek, który też jest na mojej liście ;)
Bardzo podoba mi się taki zwykły, prosty biały i mam nadzieję, że znajdę gdzieś podobny ;)

A poza tym to, chyba skuszę się na suchy szampon :)

Chyba każda kobieta ma sytuację kiedy musi szybko wyjść i nie ma czasu na mycie, suszenie i układanie włosów. Taki szampon to chyba dobra alternatywa, dlatego jestem ciekawa jak on działa :)

No i niestety idzie zima, więc trzeba się zacząć ciepło ubierać, dlatego potrzebuje kilku ciepłych rzeczy :)


Ciepły, gruby sweter to podstawa. Mam nadzieję, że znajdę gdzieś podobny do tego ze zdjęcia :)
Taka czapka mi się ostatnio marzy. W sumie od czasu jak odkryłam, że nie wyglądam w niej tragicznie a nawet dość ładnie ;)
No i ciepła parka to moje must have tej zimy. W tym tygodniu wybiorę się na poszukiwanie odpowiedniej kandydatki na mnie :)

A Wy macie swoje chciej-listy? I co się na nich znajduje?
A może wiecie w jakich sklepach znajdę rzeczy z mojej listy?

Miłego dnia :)

2 komentarze:

  1. Faktycznie mamy podobne listy :)
    Suchy szampon korci mnie od długiego czasu, ale jakoś się jeszcze nie skusiłam. ;)
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sprytnie z tą listą:)może ktos z najblizszych zauwazy i kupi:)

    OdpowiedzUsuń