poniedziałek, 28 października 2013

Szampon koloryzujący

Dzisiejszy post będzie trochę inny albowiem napiszę dzisiaj o szamponie koloryzującym PALETTE COLOR SHAMPOO, który miałam okazję użyć wczoraj po raz pierwszy. Ogólnie to była moja pierwsza koloryzacja włosów czymś innym niż henną i powiem szczerze, że jestem bardzo zadowolona z efektu. Kolor jaki dla siebie wybrałam to czekoladowy brąz, aczkolwiek na moich włosach wyszedł ciemniej niż się spodziewałam. Nie mniej jednak jestem zadowolona i pewnie jeszcze nie raz użyje szamponów koloryzujących włosy.
Jestem bardzo ciekawa jak długo efekt się utrzyma, bo na opakowaniu pisze, że jest do 24 myć, ale słyszałam, że kolor może zostać na dłużej ;)
O to kolor jaki sobie wybrałam:
Palette Color Shampoo 244 Czekoladowy brąz

A Wy macie jakieś doświadczenia z tymi lub innymi szamponami koloryzującymi?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz