czwartek, 17 października 2013

Walka o formę

Idzie zima, a co za tym idzie nasz organizm zaczyna gromadzić dodatkowy tłuszcz. Niestety w moim przypadku ten tłuszczyk zaczął się zbierać jak to zwykle bywa na brzuchu i boczkach, co strasznie mnie irytuje. Postanowiłam więc coś z tym zrobić i mam bardzo ambitny plan ćwiczyć codziennie, spokojnie we własnym pokoju przy ulubionej muzyczce.
Zaczęłam dwa dni temu i już dzisiaj czuje efekty :) Uda mnie bolą przy prawie każdym kroku, ręce też nie bardzo chcą coś dźwigać, ale i tak najbardziej jestem dumna z bólu boczków, bo to znak że coś tam ja poćwiczyłam :)
Mam nadzieje, że uda mi się wytrwać w regularnych ćwiczeniach i będę mogła się pochwalić ładnym, płaskim brzuchem i brakiem boczków.
Może Wy znacie jakieś dobre i skuteczne ćwiczenia, które ogólnie wzmocnią ciało i poprawią sylwetkę?


Chciałabym taki :)

1 komentarz: