środa, 6 listopada 2013

Wibo puder i róż z jedwabiem i witaminą E

Dzisiaj krótka recenzja pudru i różu firmy Wibo, które posiadam i używam jak na razie.



Puder
Od producenta:
  • wygładza i nadaje skórze jedwabistą gładkość
  • maskuje niedoskonałości, nie pozostawia smug
  • zapewnia wyjątkową trwałość przez wiele godzin

 Według mnie jedwabistej gładkości to on nie nadaje ale cóż się spodziewać po tanim pudrze. Plusem jest to, że nie zostawia on smug i delikatnie matuje, jednak nie jest to efekt długotrwały. Jednak jak na taką cenę to jest on dość dobry i jest dość wydajny.
 Mój kolor to nr 6 :)


Róż
Od producenta:
  • zawiera naturalny jedwab i wit.E,
  • wpływa na poprawienie wyglądu i kondycji skóry
  • nie pozostawia smug

Jak dla mnie to niezbyt on wpływa on na kondycje skóry i nie poprawia wyglądu. Jednak bardzo fajnie wygląda na policzkach i ma ładny kolor. Jak dla tej ceny jakość jest dobra, ale cudów nie ma się co spodziewać ;)
Tak samo jak puder jest wydajny i starcza na dość długo :)
Mój kolor to nr 3.


 Podsumowując puder jak i róż nie są jakieś rewelacyjne, ale jak dla tej ceny są dobre i nie szkoda mi pieniędzy, które na nie wydałam. Jednak nie jestem pewna czy kupię je jeszcze jak te mi się skończą.
A Wy macie jakieś dobre i sprawdzone pudry i róże?

Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz