czwartek, 28 listopada 2013

Zimowe zakupy


Hej :)
Jak wygląda u Was zima?
U mnie dzisiaj spadł pierwszy śnieg, na szczęście nie dużo, ale miejscami leży już śniegowy dywanik ;)

Dzisiaj o zimowych zakupach z mojej chciej listy klik :)


No więc kupiłam sobie płaszczyk w kolorze zielonym, do tego białą czapkę z pomponem i białe rękawiczki :) Rzeczy te kupiła C&A i jestem z nich zadowolona :)


Mam nadzieję, że płaszczyk ten okaże się tak ciepły jak się wydaje ;) Muszę przyznać, że się w nim zakochałam i urzekł mnie swoim ciepłym kapturem :)


Jest to moja pierwsza czapką od sześciu lat, hmm a może nawet więcej ;). I w końcu nadszedł czas, żeby zmądrzeć i zadbać o swoje zdrowie. No a poza tym jest to pierwszy raz od bardzo dawna kiedy stwierdzam, że ładnie w czapce wyglądam, tak jeszcze do niedawna byłam mocno zakompleksiona, ale mam już ten etap za sobą :)

A teraz jeszcze się pochwalę jaki sobie kupiłam sweterek w sh :) Dałam za niego 18 zł ale nie żałuję, bo jest ciepły i bardzo mi się spodobał :)


Co myślicie o moich zakupach?
A Wy kupiłyście ostatnio coś ciekawego?

Trzymajcie się ciepło :)

2 komentarze:

  1. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin.
    Lovely greets from germany ;-)

    OdpowiedzUsuń