wtorek, 19 listopada 2013

Nowości kosmetyczne

Hej :)
Jak Wam minął dzień? U Was też tak słonecznie jak u mnie?

No więc dzisiaj krótko o nowościach kosmetycznych ostatniego tygodnia :)


Są to małe zakupy, ale i tak humor poprawiły ;)
No więc jak widzicie kupiłam zmywacz do paznokci i krem regenerujący firmy bebeauty z biedronki. Nie używałam za dużo ich, ale jak na razie jestem zadowolona :) Do tego zakupiłam krem antycellulitowy z verony i suchy szampon z isany na super promocji :)

Nie miałam jeszcze okazji użyć tego szamponu, ale mam nadzieję, że chociaż trochę się sprawdzi :)

Jest to multiodżywczy krem regenerujący do skóry suchej i bardzo suchej. Jak na razie jestem z niego zadowolona, może trochę długo go trzeba wcierać, ale pozostawia skórę nawilżoną przed długi czas. Do tego ma bardzo fajny pojemnik, z którego łatwo nabiera się krem.

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym zmywaczem, bo nie sądziłam, że będzie aż tak dobry. Bardzo łatwo i szybko zmywa lakier, nawet o intensywnym kolorze, a do tego pięknie pachnie i to długo. I tak jak zapewnia producent nawilża, po zmyciu paznokcie nie wyglądają na wysuszone.

Nie jestem przekonana co do działania tego typu kremów samodzielnie, ale jeśli dołożę do tego regularne masaże to może zobaczę efekt ;) Postanowiłam dać szansę temu koncentratowi, może się nie rozczaruje ;)

A Wy miałyście, któryś z tych produktów? A jeśli tak co o nim sądzicie?
A może ostatnio nabyłyście jakieś fajne kosmetyki?

Miłego wieczoru :) :)


3 komentarze:

  1. uwielbiam te suche szampony :)
    używam ich nawet po umyciu włosów - fajnie dodają objętości. Talki, pudry się u mnie nie sprawdzają...
    zawsze kupuję ok 5 sztuk gdy kosztują w promocji 5,99 (jeśli się nie mylę) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam zmywacz, kilka dni temu kupiłam szampon, a serum wyszczuplające używam od pewnego czasu, niestety nie mogę stwierdzić czy działa, ponieważ tylko "pomagam" nim przy ćwiczeniach. :)

    OdpowiedzUsuń